lördag 28 februari 2009

Tantakalas avslutningsvis bio

Snart ska jag på tantakalas då min ena moster fyller 70. Lagom underhållande men man får ju ställa upp och vara trevlig ändå.
Sen är det snabbt hem som gäller för då kommer Smörgåstårtafyllningen till mig och vi ska äta pizza och sen ska vi bege oss in mot den stora staden och se på bio. Män som hatar kvinnor heter filmen. Hoppas verkligen att den inte är som en Beck- eller Wallanderfilm. Då lär jag bli riktigt besviken. Förhoppningsvis misslyckas de och filmen är skitspännande och bra.

Ska vara klar om ca en timme för då kör vi men jag fick för mig att jag måste ladda ner lite musik och bränna en skiva först som jag kan göra vid mig till. Verkligen intelligent av mig. Tidspress is the shit.

Ha en förträfflig dag, så hörs vi sen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för att den ska vara bra :)

DopadAnka sa...

Jack: Tack :)

Anonym sa...

Men Beck och Wallander är ju bra :) Var den bra? Har hört att den var helt okej.