onsdag 4 februari 2009

Home sweet home

Hemma. Tvn är på därnere. Rachel Ray är det nog. Åh, mat! Jag är hungrig. Så nu kommer dilemmat, vad ska Karolina äta?! Tänk... tänk.... tänk....
Pastasallad? - nej, tråkigt och tråkigt och inte gott.
Mackor? - okej, alla som känner mig vet att jag tycker att mackor (frukost överlag) är den tråkigaste måltiden som finns och inte alls gott.
Åh, jag har det! Varma mackor! JA! Skitbra. Bra jobbat Karolina! Tack, jag vet...
Men det är ju ganska onyttigt. Ja jag vet, men jag har fullkornsbröd. Jahaja, men då är du förlåten! YES! Ska ta extra mycket ost, ha! Så jävla lurad!
Va nej? Jag är inte schitzofren? Jag gillar mina samtal i mitt huvud. Kan man lura sigsjälv är man grym!

Tänkte ta en runda till affären nu innan skitsåpan börjar (som jag måste följa de dagar jag är hemma mitt på dagen.) Fixa varma mackor (nej, det är inte samma sak som vanliga mackor...). Sen ska jag packa ner mig framför tvn med mackorna och med de sista häftena jag ska läsa i projektarbetet. Eftersom helgen kommer att vara social, så får jag kompensera med att göra extra mycket under veckan så jag inte får ångest. Bra va?! Jag är så jävla grym....
Just ja, jag och Mor ska till körskolan också så jag kan köpa domdär jävla frågorna så jag kan göra dem hemifrån. Kanske ngt jag kan roa mig med under helgen?

Åh, ja. Helgen. Längtar. Jag hade nästan glömt hur det är att sakna någon och tänka på han hela tiden och undra vad han gör och hur han mår. Hur fan kan man lukta så jävla gott?! :)

Nej, focus bitch. Affären nästa. Hörs sen!

Inga kommentarer: