måndag 16 februari 2009

Prework Furuvik

Jag och Frida sitter och planerar in resevägen nu. Om någon dag är alla biljetter beställda. Lord Geesus på det!

Har även nästan gjort klart mitt fördjupningsarbete i Vattenlevande Organismer. Ska bara utveckla min diskussion lite men jag har fått med all basfaktan till den. Jätteskönt. Jag har pluggat i ca 3 dagar sen jag fick lov (och det har inte ens varit fulla pluggdagar utan lite då och då och pratat på MSN samtidigt) och jag har gjort 3 arbeten klara i princip. Då återstår bara två, varav ett är projektarbetet.
Är ganska nöjd med min insats, men lovet är ju inte så långt som det känns. Det kommer att bara springa förbi. Lika bra att utnyttja det, sen är det körkortet 24/7 som gäller.

Imorgon blir det plugg och träning. Orkar nog inte göra så mycket mer.


I'm sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am!

2 kommentarer:

Anonym sa...

När fan ska vi åka pulka, eller plastkasse? :P Det ser jag fram emot, det har jag gjort sen i december :P <3

DopadAnka sa...

Jag har ingen aning, det är ju knappt ngn snö ute nu :S <3