fredag 27 februari 2009

Killing spree

Oh vad jag vill gå ut på en killing spree just nu. Men inte vilken som helst, utan en sådan killing spree där man dödar pengar: Shopping spree.

Har verkligen inte alls tyckt om vårmodet och jag är trött på de kläderna jag har och igår så hittar jag en massa överdelar jag vill ha och eventuellt jeansleggings. Och jag känner mig så himla blåst, för jag vill verkligen shoppa just nu men har ju inte råd, som alla andra vanliga dödliga studenter.

Och tatuera mig. Om jag vill! Hade jag haft pengar, så hade det varit det första jag hade gjort. Bara sprungit in till en tatuerare och skrika att han ska sätta nålarna i mig. Rista in saker i mig. Nu, nu, nu!
Men eftersom jag fyller år om drygt en månad, då jag blir lastgammal och livet tar slut, så kan ni ju sympati-skänka pengar till mig. För ni tycker väl extremt synd om mig? Det hoppas jag i alla fall.

Drömma går ju, som vi alla ser. Nu ska jag banne mig planera nästa vecka i väntan på att Just Shoot Me ska börja och sen är det Våra Bästa År.

Ha en förträfflig dag, det ska jag ha, så hörs vi sen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, våra bästa år kan man ju inte missa, världen skulle gå under :P Jag ska kanske också snart springa till en tatuerare och be han sätta nålarna i mig, jag ska bara våga först :S Vi ses imorgon, jag har bestäma att jag ska ha varma snacks och inte popcorn, hur går det för dig? <3

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Gaaaah! Jag har inte bestämt mig ännu. Det kan jag ju göra på det tråkiga kalaset när det är ngn "tantdiskussion". Yeey! <3

Anonym sa...

Ja, då får du minsann tid att tänka, det är det man gör på tantkalas, ler och tänker på vad man ska äta under bion! :P