tisdag 10 februari 2009

Bah Gah DÖ!

Åh vad jag kan bli sinnessjukt förbannad. Jag skulle kunna döda Skånetrafiken.
Jag har ett studentkort för äldre studenter. Så jag måste ladda det varje månad med en summa pengar om det ska fungera. Ja det fungerar som ett vanligt Skånekort. Skillnaden är att jag måste åka till Skånetrafikens jävla kundcenter varje jävla gång jag ska ladda det. För det kan man inte göra på bussen?! Va fan är det för jävla sätt? Så jag måste åka in till Helsingborg varje jävla gång jag ska fylla på det. Åh vad underbart! Bra tänkt Skånetrafiken. Ge Er en klapp på axeln från mig!....Verkligen....

Trötta mig, snälla!

Dessutom ett jävla prov imorgon i djursjukvård och delprov 2 i Svenska B avslöjade läraren idag. Att provet var lite större än vi trodde. Och det kommer att handla om Shakespeare. Gud vad mitt liv är bra just nu.
God Natt.

Inga kommentarer: