lördag 14 februari 2009

Alla lättköptas dag!

Idag är det ju Alla Lättköptas Dag. En dag för dig, som inte kan tänka själv. För någon måste ju komma på en kommersiell dag då du faktiskt ska uppskatta de du älskar (helst pojkvän/flickvän, annars är du ju en looser som bara är ensam och som alla gråter av genom att enbart titta på dig.) genom att kanske ge dem en blomma, en chokladask, ett biobesök, en mysig hemmakväll etc. För det första: Varför i helvete måste vi ens ha en sånhär dag för att kunna visa uppskattning mot de som betyder något? För det andra: Varför måste det kosta något? Jag hade gett mycket för bara ett shysst sms från någon som betyder mycket för mig. Jag fick ett av Frida och jag kan säga att det var underbart att veta att någon som älskar mig faktiskt tog sig tid att skriva det till mig (som förövrigt tar ungefär 5-10 minuter att göra).
Merci beacoup!

Inga kommentarer: