fredag 13 februari 2009

090213

Handlade en grym tjocktröja igår. Mycket nöjd.

Verkligen, helvete vad det händer mycket i mitt liv nu. Kanske därför det är så svårt att ta beslut och kunna komma på vad jag känner?
Körkortet, plugg, privata saker, ännu mer privata saker. Igår fick jag veta att min ena systerson är allvarligt sjuk och ingen vet vad det är för fel på honom. Han har varit på sjukhus i några dagar nu. Hans nacke låser sig i sidoläge och så går ögonen runt i huvudet på honom så man bara ser ögonvitan i princip. Så kan det hålla på i flera timmar. Min gissning ligger på epilepsi eller så har han inte alla indianerna i kanoten så att säga. I vilket fall som helst så blir man ju orolig och tänker på det hela tiden.

Nej, snart är det skitsåpa som gäller.
Ciao.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Biatch, jag missade Criminal Minds igår, missade jag något bra, eller spännande?!

DopadAnka sa...

Självklart, du missade Criminal minds ;)
Nej men det var ganska spännande faktiskt. Handlade om ngn som kidnappade en 5 åring och dödade honom. Sen kidnappade personen en 5 åring till och det var ju det fallet som vi fick följa :)