torsdag 5 februari 2009

261

Satt precis och raderade meddelanden på telefonen. 261 sms har jag fått på en vecka. Och så har jag redan raderat några, så kanske runt 270 sms. Nu raderar jag alla skickade poster också. Jag tror att min telefon blir lite gladare på mig nu och kanske inte lika seg. Tur att jag skickar gratis sms, haha. Min telefon är min bästa vän nuförtiden. Jag tycker knappt att datorn är intressant längre. Använder den mest till skolarbete, skriva blogg, kolla andras bloggar. Msn är knappt befintligt längre i min värld. Vilket är väldigt skönt, för innan så hade jag mer eller mindre ett tvång att alltid logga in på Msn och att jag var tvungen att prata med folk. Nu är den tiden förbi.
Jag pratar kanske med 5 personer på min telefon via sms. Det är allt. Och jag trivs.

Criminal Minds om 20 minuter. Innan dess ska jag packa min väska, välja kläder till morgondagen och poppa popcorn och krypa ner under filten.

Ikväll har jag hunnit med att skriva in frågorna från intervjun idag. Väldigt skönt.

Min andra bästa vän är min kalender. Kollade i den innan ikväll när jag planerade de närmsta veckorna. Jag börjar ju på körskolan nästa vecka. Dvs att månaderna från helvetet är komna. Dessutom är det snart världens mest kommersiella dag snart - Alla hjärtans dag dvs den dagen då min systerdotter fyller typ 14 eller så. Det är nog den lättaste födelsedagen att komma ihåg. Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra? Även om det är en kommersiell dag, så ska jag utnyttja den och ha en ursäkt för att göra något mysigt eller romantiskt med någon. Middag med en kompis kanske? Det hade varit mysigt. Nu när jag tänker efter så var det grymt längesen jag firade en Alla hjärtans dag med en partner. Tror det var minst 3 år sen. Antingen så lyckas jag alltid vara singel under denna tiden eller så har jag gjort något med mina kompisar. Singel har jag lyckats pricka in i år igen. Jag kanske ska göra det till en trend? Aja, det löser sig. Det har en tendens till att alltid göra det.


Nej, klädväljning är på tapeten nu.
Missa inte Criminal Minds folket!

Inga kommentarer: