måndag 16 februari 2009

Dagens I-landsproblem

Dagens Ilandsproblem.

Jag var trött som vanligt när jag kom hem så jag skulle vila lite på soffan. Jag slumrar till. Sen ringer hemtelefonen. Ett GBG-nummer som jag inte känner igen så jag sket i att svara. Sen somnar jag till igen och då ringer skiten igen. Denna gången var det Mors chef. Sen slumra jag till igen i ca 20 minuter, så ringer GBG igen. Skjut mig långsamt. Efter en halvtimme ringer det på dörren och när jag öppnar så är där ingen.
Sen sätter jag mig i fåtöljen i ren protest och då ringer först min mobil. Sen får jag ungefär 2895893 sms på det.
Dagens I-landsproblem mina damer och herrar. Ingen roosternap för min del. Och jag ville bara skicka mjältbrand till någon med ett såntdär melodi-kort som spelar en Antraxlåt (Antrax=mjältbrand).
Dö världen!

Inga kommentarer: