lördag 21 februari 2009

Ny dag

Ny dag och min blogg kickar fortfarande some serious ass.

Dock kickar inte jag lika mycket ass. Jag är halvdöd. Har gått och blivit sjuk igen, på riktigt. Feber, yr, huvudvärk, hostar och är allmänt trött och hängig.
Personligen tycker jag att det är så sinnessjukt dålig planering så det inte finns. Jag har inte tid nu. Kan jag boka om tiden till om ungefär 1 månad? Det passar mig bättre. Sekreteraren var inte inne, så jag får väl vara sjuk nu istället...

Idag händer inte så mycket, mer än att min kompis Ångest börjar hälsa på igen. Han har varit out of town i ungefär en vecka eller så men nu fick han väl hemlängtan eller liknande.
Projektarbetet ska vara inne på fredag, vilket är 6 dagar kvar. (Plats för panik!)
Och jag måste mer eller mindre fixa ett arbete till dessutom. Helst innan måndag. Men min erfarenhet säger att arbeten blir inte bra när man har feber. Jag får nog ha en liten session med min lärare på måndag, tänker jag.

Men det är väl nu som jag ska klappa migsjälv på axeln och säga att jag har faktiskt gjort 3 kompletta arbeten mellan fredag och måndag. Så jag har inte bara suttit av mitt lov.

Nej, om jag skulle försöka göra lite på antingen projektarbetet eller den andra skiten så Ångest kan gå på kaffepaus eller så.

Inga kommentarer: