torsdag 5 februari 2009

Fääärdig

Nu har jag intervjuat min person till mitt projektarbete. Ikväll ska jag sätta mig och sammanställa intervjun och sen lägga till den i projektarbetet. Jag är så lättad så det inte finns över att ha kommit så långt som jag har gjort. I höstas gick jag bara runt, samlade in fakta lite då och då och strök under det jag skulle ha med. På två veckor har jag skrivit nästan hela mitt projektarbete. Och vilken ångest jag har haft. Men den är borta nu. Nu kan jag koncentrera mig på körkortet lite mer.

Bussen går om en halvtimme. Sen hem, kanske träna? Jag har inte riktigt bestämt mig. Det lutar mest mot nej så jag inte blir sjuk. Så tar jag denna veckan till att vila upp mig och sen nya tag på måndag. Det låter väl bra?
Ikväll ska jag förmodligen handla för jag ska bjuda på middag på lördag kväll. Mys!


Åh, vad jag längtar till imorgon. Först shoppa (och ja, jag har bestämt mig, jag ska handla något litet iaf, det är jag värd efter allt.) Ursäkter är det bästa som finns. HAH! Och så får jag träffa Pernilla <3
Sen på kvällen ska jag till Jack och så ska vi se på film och ha det bra. Yey!
Min helg kommer att bli så grym. Me so happy.

Åh vad jag är hungrig. Varför i helvete får vi alltid skitmat? Jag menar, potatisstrimlor med falukorvsstrimlor i en vattning, halvrosa sås (?). Potatisen är hård och falukorven är rå, mer eller mindre. Hatar verkligen denna maten. Skolmat i all ära men Svalöfs mat är värst. Har aldrig ätit så äcklig och icke-varierande skolmat någonsin. Helt otroligt.
Känns som att jag bara ordbajsar tills jag ska gå, vilket är om 10 minuter. Frida kollar hundar på blocket och visar mig. Åh, vad jag vill ha en hund. Fast jag inte har tid.
Nej, slut på ordbajsandet. Hur kul är det? Haha.
Ha det bra så hörs vi senare då jag kanske har något roligare att prata om.

Inga kommentarer: