måndag 9 februari 2009

Dagens

Idag har det varit skola som gällt. Sömnbristen från helgen har gjort sig påmind och jag har sovit ca 2 timmar efter skolan. Är fortfarande helt slut, så ska försöka komma i säng i tid ikväll. Hur bra nu det går...
Religion och Djur i park stod på schemat. Helt okej dag, men mot slutet på den sista lektionen så somnade jag nästan. Kämpade för att hålla mig vaken. Dessutom så har jag saknat Frida och Petra så det blev lite förolämpningar och elaka ord, sen var jag lugn i hjärtat igen och allt var som vanligt.

Imorgon är det prov i svenska, renässansen och fransk klassicismen. Ännu tråkigare än det låter. Dessutom gillar jag inte alls läraren. Svenska B är som högstadiesvenska all over again, iaf hennes lektioner. Skittråkigt och inte alls variationsrikt. Saknar vår gamla lärare.

Nej, nu vill Mor ha datorn och jag ska plugga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En lagom dos av "vänskapselakhet" gör nog en gått tror jag ;)

Anonym sa...

En lagon dos av "vänskapselakhet" gör nog en gott tror jag ;)