torsdag 26 februari 2009

090226

Kom precis hem. Borde inte sitta här och drälla egentligen för Jack hämtar mig om 1-2 timmar och jag har en massa saker jag borde göra, så som att äta. Det vore ju en intelligent grej att göra.

Körningen idag gick helt okej och Azem sa att jag har blivit mycket bättre.
På måndag gäller halkan och jag är lite smått nervös. Men det går inte att misslyckas på den så jag har inget att vara nervös över.
För att slå ihjäl lite tid tills bussen gick, gick jag i några affärer. Jag kom ut från HM med lite smink, då jag måste lära mig att kunna sminka mig bättre. Börjar bli trött på mina basic-kunskaper.
Hittade världens sötaste tröjor/toppar/tunikor (jag vet inte vad det var) på Vila och Gina Tricot. Funderar på att åka in imorgon och kolla läget. Jag är även sugen på att prova ett par leggingsjeans. Jag tror att antingen kommer de att sitta skitbra eller asdåligt. Det lär inte finns något mellanting med mina ben. Är dock skitglad att jag har gått ner en del nu. Det syns på mina ben, det såg jag själv när jag gick förbi en spegel inne på Gina. Klapp på axeln!
Sen stack jag till banken när jag kom hem. Fixade ett VISA-kort så nu lär jag kunna göra mer och slippa låna Mors kort varje gång jag ska handla något på nätet.
Sen gick jag ju till gynekologen också. Men jag är för gammal för drop-in (vilket jag borde ha förstått). I vilket fall som helst så var kärringen så jävla otrevlig så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Tur att jag slipper gå till henne i alla fall.

Nej, mat framför tvn låter som ett bra alternativ.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halkan kommer säkert att gå bra, jag tyckte att halkan var rolig :)

Anonym sa...

Gosh, jag höll på att glömma att det var torsdag, och torsdag innebär Criminal Minds! Tänkte påminna dig också! :)

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Åh det hade jag glömt. :/