söndag 1 februari 2009

Förmodligen Sveriges lyckligaste!

Just nu är jag förmodligen Sveriges lyckligaste människa. Jag har gjort allt grovjobbet på mitt projektarbete. Nu ska jag bara läsa igenom lite fakta till och se om jag missat något och skriva in det. Finslipa på inledningen och skriva diskussionen. Dessutom ska jag intervjua två personer. Känner verkligen att en sten har lyfts från mina axlar. Egentligen är det en del kvar, men det som jag har upplevt som den jobbigaste delen är klar. JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD JUST NU!!!!
Som en klapp på axeln ska jag slänga mig i soffan, kolla tv och äta russin, vindruvor och lite cashewnötter. Ja, se där. Jag har gått och blivit lite nyttig dessutom!

Har även diskuterat med världens bästa Annelie om min balklänning. Fyfan vad snygg jag kommer att vara på min bal. Ska bara finna en kavaljer. Någon frivillig? Åh, som bonus på den fina balklänningen så får jag spendera en torsdag,fredag,lördag och söndag i Göteborg för att shoppa till den och fixa till den. Fyfan vad jag har det bra! Älska,älska,älska Göteborg och Annelie. <3

Åh, vad jag vill ha måndag. Snart är det måndag. Ska käka pizza med bra sällskap! Och dessutom gå ut med Korven. Yeeey! Mysmysmys.

Som sagt, just nu är den lyckligaste stunden som jag känt på länge. Så underbart. Inte ens fylle-lycka klår detta!

Inga kommentarer: