tisdag 10 februari 2009

Drygt

Gick i skolan fram till 15,20 idag. Längsta och den mest dryga dagen på hela veckan.
Väl hemma somnade jag på soffan i kanske en halvtimme och sen vart det mat.
Nu har jag myglat bort nästan två timmar som jag egentligen borde plugga på. Men efter detta ska jag plugga. Lovar.

Imorgon så är det skola till runt 2 gissar jag på. Sen hem ,träna och lite sådär. Och skriva en diskussion till ett arbete som jag gjort innan men som jag missuppfattade så jag ska få göra om enbart diskussionen. Shysst att det bara var den jag behövde göra om och inte hela arbetet. Göra lite körkortsteori också.

Sen börjar mitt lov. Ska nämligen på körskolan på torsdag morgon och hinner inte åka tillbaka till den lektionen vi har. Sen ska jag jobba hemifrån på sista lektionen. På fredag gäller projektarbete hela dagen så då jobbar jag också hemifrån. Väldigt skönt faktiskt.

Nej, plugg sen Top Model.
Ses sen kanske!

Inga kommentarer: