söndag 15 februari 2009

Bättre än Superman

I alla fall är jag nog snabbare.
Kvällen blev som vanligt inte som jag tänkt. Pluggade körkortsteori i en timme sen dog hjärnan mer eller mindre och jag bara slarvade. Så jag la av. Sen tänkte jag att jag skulle slösurfa fram tills nio men jag fastnade med att göra en vetenskaplig rapport i Biologi Breddning. Den blev dessutom nästan klar på 2 timmar och jag har bara lite att lägga till på diskussionen tänker jag. Sen får jag vara nöjd. Får inte överarbeta min stackars lilla hjärna.

Imorgon är det körskola igen. Är inte lika nervös som vanligt dagen innan. Så vi får se hur det går. Jag har bestämt att jag ska klara en speciell korsning i alla fall som är helt cp. Den har jag haft mycket problem med. Annars tänker jag måla om linjerna så att det blir som jag vill och ge migsjälv total förkörsrätt med stoppsignal, rödljus och hela kalaset. Önska mig Lycka Till med att försöka klara den i alla fall innan jag bränner upp skiten.

Ni skulle verkligen se mitt skrivbord just nu. Jag ser knappt bordsskivan så mycket papper som jag har här. Allt från körkortspapper till biologipapper till tidtabeller. Helt sinnes. Letade febrilt efter mobilen när jag hörde att den vibrerade.

Nej, avslappning och sen sängen på det. Lite dricka skulle vara på sin plats också.
God Natt mina vänner.

Inga kommentarer: