onsdag 25 februari 2009

Seger-dans-moment

Har ju glömt att berätta om mina två seger-dans-moments idag.

1. Jag fick bara ett fel på mitt prov i Djursjukvård jag skrev innan lovet. High five!
2. Vi har beställt biljetterna till Furuvik nu så nu känns det så jäkla bra. Slipper det orosmomentet.


Jag tycker att det varit en ganska grym dag idag. Imorse ville jag inte döda någon men jag var inte på gott humör heller. Sen räddade såklart Frida dagen så man blev lite gladare, sen beställde vi biljetterna och sen fick jag reda på provet.

När jag övningskörde idag, så fick jag fickparkera för första gången. När vi först gjorde det, så klarade jag 2/5 gånger utan att rätta bilen. Efter vi hade varit i affären så fick jag prova igen och då fick jag in den 2/2 gånger. Jag blev lite stolt. Hoppas att det går lika bra imorgon på körskolan bara.
Nej, göra något vettigt var det.

Inga kommentarer: