lördag 21 februari 2009

Götelaborg <3

Sitter och kollar igenom mina bilder från min Göteborgsvistelse i somras. Tänk, jag bodde på mina drömmars plats i en månad och jag har aldrig varit lyckligare. Jag kan inte komma ihåg den senaste gången jag har varit så lycklig som jag var den månaden (om vi bortser från mina Metallicakonserter).
Där jag bodde, det är mitt paradis på jorden. Jag vet ingen vackrare plats än just den. Och jag vill ha den så mycket just nu. Så mycket så att jag i princip blir tårögd bara jag tänker på det.
Jag lämnade mitt hjärta i Göteborg och det kändes som hemma,
jag var hemma där. Jag var ensam i princip, men jag kände mig
aldrig ensam, inte alls på det sättet som jag gör här hemma, fast
jag har många underbara människor runt omkring mig. Solen
sken alltid på mig där, även om det ösregnade. Och det var
en helt fantastisk upplevelse. Jag önskar, till Er som
förtjänar det, att Ni finner en plats där allt känns okej.
Där allt det onda gör inte lika ont längre och att man kan inte
sluta le, fast käken krampar, för att allt är så
underbart. Var den än är,
hur Ni än finner den, så hoppas jag.
Jag har funnit min...











3 kommentarer:

Anonym sa...

Skön blogg...
Ifall du vill ha fler lärare, ett tips. Gå in på http://www.viraltrafik.se/?jaana78

Kram... :)

Anonym sa...

Tjao! Jag ääälskar också göteborg, vi kan kanske åka dit i sommar och gå på Liseberg, jag behöver gå med någon som är en veteran som mig själv och kan åka allt (utom höjdskräcken egentligen, ingen favorit den karusellen :P). Om du vill och kan gå på Liseberg alltså? <3

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Åh, om jag vill! :D
Jag åker allt, jag är ung och villig :D haha.
Vill, vill jag. Kan är en annan sak då jag ska söka jobb på Findus nu i veckan. Så får jag hoppas att jag kan. Men vi kan ju kanske åka lite innan också. Så är det inte så mkt folk där heller :D Åh, tänk dig en hel helg i GBG :D Iiiiih!