tisdag 24 februari 2009

Sjukling deluxe

Jag förstår inte hur man kan känna sig såhär jävla sjuk. Jag känner mig lika sjuk idag som när jag först blev förkyld och det stämmer ju inte.
Min mage har också gått i sönder. Jag är verkligen så sjukt trött på detta. Jag har ju varit sjuk nästan hela februari. Nåja, sen lär jag vara frisk resten av året. Drömma kan man ju alltid.

Har fortfarande inte börjat med min diskussion på projektet ännu. Det är högprio på det imorgon. Imorgon är dessutom min sista skoldag denna veckan. Hoppas verkligen att jag kryar på mig så jag mår bättre.

Nu ikväll har jag också varit på ett så grymt dåligt humör. Jag skulle kunna springa ut på en killing spree här i asshålan för att må lite bättre. Men jag känner att jag undviker det och pratar inte med folk istället tills jag är på bättre humör.

Förresten, nu har min moster från Göteborg anlänt och jag är faktiskt sjukt glad. Jag bodde hos henne, (okej, lite hos mitt x också) när jag praktiserade i Göteborg. Vi kom varandra ganska nära och det är jag tacksam för eftersom jag inte står någon i min släkt nära förutom min gudmor och min ena moster.
Hoppas att hon och jag kan ta en heldag innan hon åker hem igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var sjuk i ett halvår förra året, så jag vet hur det känns att vara sjuk så länge! jag hoppas att du mår bättre på Lördag, när vi ska se på bio :)

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Tack :D Det hoppas jag med.