fredag 27 februari 2009

090227

Today is the day.
Första inlämningen på Projektarbetet. Jag skickade in mitt inatt när jag kom hem från Jack. Kände att det var lika bra. Slapp jag gå upp och starta datorn tidigt bara för det. Allt som allt, landade mitt projektarbete på 40 sidor. Jack sa att jag måste ha känt mig stolt över det. Först sa jag att jag bara skulle vara det när jag lämnat in hela slutprodukten, men sen när vi kollade layouten på hela arbetet var jag ganska stolt ändå. Det tog mig runt 2 veckor att skriva hela mitt projektarbete när jag hade all info samlad. Då jobbade jag inte ens varje dag och jag jobbade runt 3 timmar per dag med det. OKEJ, JAG ÄR STOLT OCH JAG SKRYTER.

Idag har jag ringt och satt upp mig på sommarjobb på Findus. Egentligen har jag mer eller mindre redan ett sommarjobb. Ska göra min sexmånaderspraktik (som egentligen inte behövs, men om jag inte kommer in på högskolan denna gången så är ju detta ett jävligt bra sätt att spendera lite av min lediga tid, mot en mindre summa pengar, på en veterinärsklinik. Förhoppningsvis på operationsavdelningen!) Får ju pengar av Försäkringskassan eller vad fan det var, men det är inte mycket, men det är alltid något. Så jag tänkte köra 2 jobb denna sommaren. Findus - nattetid och veterinärskliniken - halvt dagtid (om de går med på det. Note to self: Ring och fråga!!) Min kompis dumförklarade mig för att jag har gått och blivit så jävla överambitiös och att jag kommer vara utbränd innan jag är 25. Nåja, hon kanske har rätt. Men jag vill verkligen ha pengar. Jag har hört att det ska vara bra att ha inför framtiden.

Inga kommentarer: