söndag 1 februari 2009

090201 <---

Ny månad som rubriken påstår. Och jag kom till och med ihåg att jag skulle skriva nytt datum varje ny dag jag skriver. Go me!

Dagen har inte varit något sådär extraordinär.
Vaknade
Åt
Klippte topparna på håret
Klädde om till träningskläder
Hälsade på Elsy
Tränade ca 1 timme

Och nu sitter jag här. Just ja, projektet har jag också skrivit på idag.
Nu när jag kom hem från träningen, hade jag en liten "morot" till migsjälv. Du får duscha när du har skrivit av detta stycket till projektet. Haha, en ganska sjuk och äcklig morot men jag måste verkligen skriva om ett visst antal sidor från ett av mina häften. Sen är jag ledig idag. Och jag är faktiskt klar med att skriva om det stycket nu, så jag ska hoppa in i duschen och sen heja på mamma som sitter vid symaskinen och lagar mina byxor.
Jag måste verkligen gå ner i vikt nu så jag kan köpa nya byxor, sitter inte en mindre storlek bra på mig, får jag ha mina gamla fula jeans tills ett par nya sitter snyggt. Det är en bra, men dryg morot. Förhoppningsvis inom några veckor! Yeeey!

Nej, hejarklack och sen dusch.
Hörs senare.

Inga kommentarer: