onsdag 11 februari 2009

Måste-fri

Idag är jag måste-fri. Jag har inga Måsten överhuvudtaget. Jag skulle egentligen gjort en diskussion. Men jag orkar inte och har bestämt att jag ska fira början på mitt lov, vilket är idag med att göra ingenting. Och det är inte detdär "åh, nej jag pallar inte" utan det är mer detdär att ha så jävla mycket ångest över en massa saker som ska göras så att man bara slår ut allt och blir handlingsförlamad-orka jag pratar om. Förhoppningsvis så infinner sig peppen imorgon.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ska duscha och göra en såndär grooming på migsjälv. Smörja in mig, fixa ögonbrynen etc. Kanske en ansiktsmask. Lite såntdär som man behöver ibland har jag hört.
Sen är det ju såklart Top Model också. Finalen till och med. Analeigh och Mckey hejar jag på. Tror att Mckey tar hem det. Båda funkar för mig så. Men Analeigh. Herregud, sötare och charmigare människa får man leta efter... Mckey är grymt cool. Ja som sagt, vem som helst av dem!

Ska nog göra lite körkortsteori ändå. Har ju min första körlektion imorgon. Sen är det igång på riktigt. Håll tummarna folks!

Åh, imorgon ska jag ju som sagt till Center Syd. Snällaste Jack ville följa med. Eller ja, han skulle också köpa något så.

Jag är bäst på att förstöra saker. Att stampa isönder den vackraste blomma. Varför lyckas jag alltid?! Jag hoppas verkligen att det löser sig, för jag vill inte förlora dig <3
20, one to screw it, one to hold the ladder and 18 to write a song and cry about it.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är nöjd så länge Sam inte vinner, jag gillar verkligen inte hennes personlighet :S <3

DopadAnka sa...

Och Mckey vann. YES!! :) <3