onsdag 4 februari 2009

Kalender

Nu sitter jag med min kalender och försöker planera sista delen på veckan. Jag har nästan blivit lite grym på detdär. Eftersom träning har utgått har jag kommit längre än planerat på mitt projektarbete. Vilket är bra ju.
Om jag mår som jag gjort idag, imorgon så ska jag gå och träna lite igen. Light version deluxe som sagt. Jag saknar verkligen träningen.

Jag och Mor var precis och fixade så att jag kan göra all teori hemifrån på körskolan. Så i helgen blir det teoriplugg. Lite förhoppningsvis i alla fall. Sen var vi på Lidl och handlade lite. Jag köpte chocklad. Mörk såklart, med hallon i. Den var godare än förväntat då jag inte gillar mörk choklad. Men det är bara till att vänja sig när man ska bli nyttigare, men ändå inte vill utesluta alla godsaker.

Nej, nu ska jag äta kycklinggryta med ris, sen hoppa in i duschen och sen Top model och sen projekt. Sen SOOOOVA. Det längtar jag efter.

Inga kommentarer: