tisdag 10 februari 2009

Skooola

Varför är vår skola så jävla underbar?! Just nu kunde jag ha legat hemma och sova. Vår engelskalärare är hemma med sjukt barn. Men men, nu kan man sitta och göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. I alla fall fram tills 12 för då är det lunch. Vi ska bara fixa en försöksplan i etologin.

Nu tjatar Frida på mig att jag ska skriva fortare så att hon kan läsa min blogg. Och så sjunger hon en äckel-sång. Äckel äckel äckel typ.. Jättefint Frida!

Denna veckan blir en pluggvecka. Har prov idag, som jag skrev igår. Och så har jag prov imorgon i djursjukvård. Yeeey! Sen ska jag plugga en massa, så jag har lite ledigt på lovet, ska ju till Oslo då och se ACDC. Har ganska mycket att göra.
Nej, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting!

SLUTA KOLLA FRIDA!!!!!

Inga kommentarer: