söndag 22 februari 2009

Slut på det goda

Nu är lovet slut. Även om det inte hade suttit fel med en vecka till så är det skönt att allt blir som vanligt. Och min vecka är full, som jag bitchade om innan. Nu när jag fyllt i allt, så är det späckat de flesta dagarna fram tills fredag. Då kan jag pusta ut. Veckan är slut och jag har lämnat in mitt projektarbete och några andra arbeten. Har ett engelska prov på tisdag men det lägger jag inte ner så mycket tid på. Har kompromissat fram några ämnen som jag inte ska anstränga mig i fram tills allt på det privata planet har lagt sig. For better or worse. Jag måste lära mig att man inte alltid kan vara grym i skolan, en fantastisk vän och vara perfekt i alla lägen. Operfekt är vackert. Det tycker jag om andra människor, men inte om mig själv.

Lite körkortsteori och sen vila så jag lever imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ang kommentaren: jo jag vet, känner ett par stycken som drabbades av körtelfeber under gymnasiet och är helt beroende av att kunna plugga upp flera ämnen för att komma in på universitet. och nu slår detta dem rakt i ansiktet. Bitchslap av stor bravur! Förjävligt rent ut sagt!

DopadAnka sa...

Bibbi: Ja det håller jag med om. Riktigt svinigt!