söndag 22 februari 2009

Dagens sista

Jag längtar så tills jag får mitt körkort. Imorgon ska jag åka buss och kom på att jag måste gå upp tidigt. Det blev lite jobbigt.....
För att ta ut min extrema bitterhet kan jag göra någon av följande saker för att möjligtvis reta upp någon annan:
  • Citera en knölval
  • Avrätta gosedjur mitt i gången eller
  • tvinga busschaffören att svära på en bibel att han är en hederlig människa innan jag betalar.
Jag tror att livet skulle vara lite roligare då. Om inte för mig, så för någon annan. And that's what it's all about. Göra någon annan glad, right?
Nej nu får jag sluta flumma och gå och lägga mig. Jag ska ju åka buss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppadesw att du tvingade busschaffören att svära på en bibel att han var en hederlig människa! BTW, drömde om oss i natt, jag har alltid så sjuka drömmar :P

DopadAnka sa...

Hahahahaha. Ja, det var sannerligen en sjuk dröm min vän :P haha