tisdag 3 februari 2009

090203

Ny dag i skolan. Frida sjunger för mig, allt är som vanligt. Förutom att jag har blivit förkyld igen. Mår så jävla pissigt. Förmodligen har en klasskompis smittat mig. Skoooooooj.
Funderar på att gå hem nu efter etologin (som vi har nu) och vila. För imorgon måste jag till skolan för vi har djursjukvård och för att jag ska göra en laboration och odla E coli (I shall achive worlddomination! Mohahahahaha!) På tordag måste jag också till skolan för då ska vi glo på resultatet på laborationen. Jätteroligt. Är så sjukt skoltrött nu.

Måndagen var jättebra kan jag meddela för alla intresserade.

Nej, mentorn mejlas. Sen går jag hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja för att e coli är så jävla farligt, vad kan jag säga lycka till med world domination (?!):P När du vill smida riktigt farliga planer, ring mig!

Anonym sa...

Hahaha, ja jag vet! ;)