söndag 22 februari 2009

Sjukling

Jag hatar verkligen att vara sjuk. Riktigt tråkigt. Att hosta och ha feber och att sova samtidigt har aldrig varit någon riktig hit. Har sovit ca 12 timmar och är fortfarande astrött.
Ska nog placera mig i sängen snart och läsa lite i körkortsboken. Inte för att mycket kommer att fastna, men förhoppningsvis något.

Jag har hasat runt här hemma sen igår kväll med en glasslåda i handen. Sorbet med smak av Kaktus/Citron is the shit I tell you! Nu är den dessvärre slut, men min hals är lite gladare, för stunden i alla fall.

I brist på vettigare så kollade jag på melodifestivalen igår. Ärligt talat, vem fan väljer ut de jävla bidragen? Pårökta syjuntatanter eller?
Rakt igenom skit, och vi kommer aldrig att vinna Eurovision med det.

Nåja, focus bitch. Körkortet!

Inga kommentarer: