måndag 16 februari 2009

Dagens

Dagen har varit ganska innehållsfattig. Till och med ännu mer innehållsfattig än vad de brukar. Det ända jag har producerat idag är att jag har varit på körskolan. Han sa att jag var duktig idag *insert valfri segerdans*
Alla viktiga tider är uppbokade nu. Halkan, uppskrivningen, uppkörningen etc. I'm not telling anyone, I don't wanna jinx it you know!

Så jag kommer att vara ett nervvrak den närmsta tiden. Kommer att sitta och kalva i en plasthink varje dag i princip. Okej, kanske inte, men ändå.

Nej, om jag skulle göra lite på mitt Kejsarpingvinarbete.
Katten ligger här bredvid och brer ut sig och snarkar. Ibland vill jag bara peta på honom. Mest för att han är söt och lite för att jävlas. Okej, ganska mycket.
Pingvinjäveln var det ja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Just nu vill jag bara steka min jävla drakfisk på stekjärnet!

DopadAnka sa...

GÖR DET! I dare you!