måndag 23 februari 2009

090223

En väldigt trött Karolina släpade sig till bussen imorse. Och jag glömde min bibel hemma, förlåt kära läsare! Jag ska bättra mig.
Hade två lektioner idag, så det var inte så farligt. Det jobbigaste är nog att den ena läraren, så förstår jag inte vad han säger och den andra får jag aldrig fram vad det är för budskap han vill ha fram ur det han säger. Så det är alltid lika spännande att vara jag en måndag.
Efter skolan träffade jag upp Smörgåstårtafyllningen på Väla och så åt vi och satt och snackade. Kan ju glatt meddela att alla kalorier jag har undvikit att äta den senaste månaden, åt jag idag istället. Men gott var det. Får nog göra lite situps i samband med mina dubbelhaka-övningar senare. Mest för samvetet you know.

När jag kom hem, däckade jag i sängen i en timme. Jag var så otroligt trött. Jag hatar att vara sjuk... Sen färgade jag håret på Mor. Nu sitter jag här och borde plugga på mitt engelska prov imorgon. Men jag orkar verkligen inte. Så jag panikläser glosorna imorgon och hoppas på det bästa. Engelskan är ett av de ämnena som jag har bestämt att jag ska lägga ner mindre tid på och offra för att jag ska må lite bättre just nu. Jag måste inte ha ett MVG där. Det finns andra ämnen jag har det hellre i just nu.

Nej, om jag skulle göra lite körkortsteori och sådär.

Inga kommentarer: