tisdag 17 februari 2009

Flogging Molly

Flogging Molly är vad som ska förgylla min bussresa imorgon!
Har laddat upp med en massa ätbart. Sen jag började träna, är jag hungrig konstant. Måste ju överleva den stränga resan dit. Haha....

Idag har inte hänt så mycket. Övningskört och handlat. Just ja, jag tränade i morse. Jag och några gubbar. De skulle promt titta på 1:an. Tro fan inte att det jävla zooet som jag praktiserade i somras på i GBG var med?! Ägarens jävla nuna all over the screen. Jag tände på alla 10 direkt. Jävla svin, djurplågeri är fan vad han håller på med. Jag skulle nog kunna döda någon då. Att gå ut på en killingspree vore nog inte så dumt i det läget. Jag var nog som ett gigantiskt psm-monster, redo att munhugga ner vem som helst för vad som helst.

Nej, lite plugg nu, sen ta det lugnt, ska upp tidigt imorgon. För då är det ACDC!!!!!!!!!!!111111!!!1

5 kommentarer:

Anonym sa...

Missade programmet på 1:an. Vad handlade det om?

DopadAnka sa...

Det var något humorprogram tror jag om jag inte minns fel. Läste om det i tv tidningen.

Anonym sa...

Hej, smörgåstårtan, jag har hittat din hamburgartelefon, det ville du väl ha? Den finns på http://www.roligaprylar.se/Heminredning/

Anonym sa...

Hey, yo.. hur var konserten? Vad hittar du på? Gillar du Pink? Hon spelar på hovet i stockholm i November.. vi kanske kan gå om du är intresserad? Kyss <3

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Åh! Den måste jag ju skaffa. Helt klart. Tusen tack :D

Konserten var asbra :D Helt fantastiskt. Ah, vad kostar biljetterna? Jag har ju snålt om pengar nu ett tag framöver eftersom allt ska gå till körkortet och busskort så jag kommer till och från körskola/skolan.
Jag är intresserad :D Puss <3