söndag 15 februari 2009

God morgon världen

På schemat idag ligger:
  • Övningskörning
  • Kalas hos min systerdotter
  • Plugg
  • Eventuellt träna
Haha, vilken flumkväll det blev igår. Men det var ganska roligt ändå. Skönt att man har grymma vänner ibland.

Jag har tänkt på detdär med namnbyte. Jag har tre alternativ som jag gillar (som inte är upptagna. De bästa namnen är ju givetvis det.) Men jag vill ju inte byta förrens jag har fixat mig en grym header (eller vad det nu heter) till sidan. Aja, I need to find a person som är awsome på Photoshop. Eller någon som kan sitta bredvid mig och visa hur man gör, alltid kul att lära sig något nytt.

Nej om jag skulle gå ner och fixa till mig, ska ju dra om ca 20 minuter.
Hörs sen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej biatch! Givetvis vet jag att du alltid ställer upp, det gör jag för dig med! Vad blev det nu för namn, blev det fenixen? eller smörgåstårtan? ;P <3

DopadAnka sa...

Haha jag har inte bestämt mig. Kanske DopadAnka, AttStekaVatten eller HögklackadPingvin. Men man kan ju inte ha Å,Ä,Ö så det blir ju inte så roligt. Haha, det är för många Å,Ä,Ö i smörgåstårtan, annars hade det varit grymt :) <3

Anonym sa...

Jag gillar "högklackadanka" men eftersom du inte kan ha ö så kanske du får ta "attstekavatten" istället! Va fan, alla var bra :P

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Ja, just nu så ligger nog DopadAnka som favorit. Men eftersom jag älskar pingviner så vill jag ha ngt med pingviner. Men DopadPingvin låter bara skitjobbigt tycker jag :P DopadAnka bara flyter på. Jag vet inte, får se vad jag drar ihop. :P