torsdag 19 mars 2009

Utbildningskontrollen avklarad.

Nu vart den avklarad och jag fick beröm igen. Höhö! Han sa att jag var jätteduktig för att ha kört så pass lite som jag gjort. Hade bara några få saker, som att kolla lite oftare i döda vinkeln när jag ska svänga vid ett rödljus etc. Och det är ganska lätt fixat tycker jag. Och så sa han att jag säkerligen skulle klara min uppkörning, bara jag lyssnade på Azem och Vägverkspersonen. Det känns så skönt. Men jag är fortfarande nervös som jag vet inte vad. Men jag ska klara det! Skam den som ger sig.

Så idag har varit en grym dag. Jag kom in till Helsingborg imorse ca en timme för tidigt så jag tog mig en promenad i solen och njöt och kollade på folk. Sen tog jag bussen upp till körskolan och körde. Efter det tog jag mig en promenad igen och gick till optikern och fick fixat mina glasögon, då de av olika anledningar blivit sneda under tidens gång. Så nu sitter de lite rakare i alla fall.
Sen åkte jag hem och då åkte jag och Mor ut till Familia igen, där jag fick lämnat in mina skor och nu är de hela igen. Hoppas att de håller nu, för skomakaren kunde inte garantera något eftersom han bara bytte ut en grej på dragkedjan så vi får hålla tummarna.
Sen körde jag lite i Helsingborg sen hem om snabbt och sen stack jag och träna.
Sen middagmat och nu sitter jag här. Johan spelar gitarr för mig och jag sitter och skriver mitt CV till svenska uppgiften. Just nu är det Raining Blood han spelar! Helt underbart!

Nej, nu ska jag njuta mer och skriva klart uppgiften. Körskola igen imorgon!

Inga kommentarer: