tisdag 10 mars 2009

090310

Goddag folket! Läget och såntdär idag?
Med mig är det faktiskt bra. Nästan i alla fall. Min mage gör ont, som vanligt, men annars är det gut gut alles gut.
Ingen skola idag eftersom jag skulle till körskolan. Azem sa att jag kör väldigt bra och måste bara jobba på en sak till, sen är jag fullfjädrad. Han sa också att jag lär mig saker väldigt snabbt. Man blir verkligen glad av att höra sådana saker.
Hade planerat att skita i att träna idag och skylla på magontet. Men sen pratade jag med Robban och han peppade på så jag tänkte hasa mig till träningen nu. Ska ju ändå bara ta det lugnt så att kroppen hinner vänja sig igen. Pepp pepp!

Ikväll blir det lite körkortsplugg. Vilket är skönt. Inget skol-grejsemojs och så.
Och packande. Såklart. Ska ju sova hos Frida och Malou imorgon.

Hörs när jag kommit hem. Man vet ju aldrig vilket roligt gymfolk man stöter på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tyvärr är det väl ungefär det jag lyckats komma fram till också. det var skönt att få ännu ett förklaringssätt på den jävla frågan. nu återstår bara det värsta. svara på den.. du kanske kan hjälpa mig med det med? ;)

Bibbi

DopadAnka sa...

Bibbi: Haha, njae, det är väl lite sämre med det :P Men jag kan säkert flumma till något om det skulle knipa :P