onsdag 4 mars 2009

Suck och allt det där

Jag har verkligen tråkigt just nu. Och jag är inte alls på humör. Dessutom så gör min mage oehört ont. Jag undrar vad jag har ätit nu som gör att det gör ont.
Nu kommer ett såntdär depp-inlägg igen. Är verkligen depp. Varför kan inte vissa saker, och personer, bara försvinna? Händelser, tankar, ord. Allt, bara försvinna.
Varför kommer man på sigsjälv med att sakna något som verkligen gjorde en så illa? Som man lovat sigsjälv att inte sakna och ännu mindre att tänka på?
Varför händer det hemska saker mot personer som har gjort allt enligt konstens alla regler, som alltid har varit god och ställt upp? Hur i helvete kunde enbart en människa förstöra allt?! Hur i helvete kunde en hel omgivning låta det ske? Jag förstår ingenting.

Utöver allt, hur ska jag någonsin lära mig att leva med min skam? I 3 år tacklade jag problemet med en psykolog varje vecka men jag har fortfarande inte kommit över det. Och jag har inte förlåtit migsjälv. Trots allt, det är ju mitt fel och jag kommer aldrig att förlåta migsjälv.

Angels with silverwings shouldn't know suffering. I wish I could take the pain for you. <3

Inga kommentarer: