onsdag 25 mars 2009

Nervositet över att inte vara nervösare?!

Nu sitter jag och är nervös över att jag inte är lika nervös nu som jag var igårkväll över teorin! Har ni hört något löjligare? Jag kommer i alla fall inte på något på rak arm.
Nåja, det kanske är bra såhär. Så får jag en god natts sömn vilket jag inte fick inatt för jag låg bara och stirrade i taket och gick igenom säkerhetskontrollen och lite andra teorisaker i huvudet om och om igen.
Jag fick i alla fall några minuters hypernervositet när jag vaknade innan när jag hade vilat. Under några få sekunder tänkte jag: Helvete, är det morgon nu?!
Men sen kom jag ju på att jag bara hade vilat och att det fortfarande var dag.
Bra jobbat där.


Seriöst människa. Du är extremt patetisk. Vi pratar inte längre, dvs att du inte har något med mitt liv att göra, så varför fortsätter du att läsa? Det är ju bara löjligt. Snacka om att ha seriösa problem. Och ja, det är tur att jag har uber-datanördsvänner som kan tracka de flesta ip-adresser. Skärp dig, jag vill inte ha något med dig att göra, det borde ju vara väldigt solklart vid dethär laget...

Inga kommentarer: