söndag 22 mars 2009

HEJ nackskydd

Klockan är halv 12 och jag borde sova men jag kan inte av någon anledning. Känner att nacken har någon del i det hela. Varför är jag den klumpigaste människan på denna sidan jordklotet? Onödigt att slå i nacken sådär tänker jag. Det blir nog en stödkrage imorgon så att det inte gör allt för ont och att det avlastar lite medan jag är i skolan i varje fall. Blö på detta.

Det har pluggats en massa körkortsteori också. Halva boken är genomplöjad. Halvnöjd med min insats men får bättra på den imorgon. Nej om jag skulle fortsätta att trakassera Kristoffer tills jag somnar.

Sov gott alla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, jag har läst din bok! :P

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Hur var den då?

Anonym sa...

Underbar :P Nej, den var helt okej.. ;)

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: okaj, naaajs :P