måndag 9 mars 2009

Hard work work!

Hasade mig till skolan imorse. Halvsov på bussen. Sen hade vi religion och jag har fortfarande inte riktigt förstått vad vår flummiga lärare vill ha fram på våra lektioner och provet ligger nästa vecka. Nåja, läsa papper och gissa lite hejvilt och flumma till det. Det var väl på något liknande sätt som man kom på religionen?
Sen var det Djur i park som gällde och all credit till lammköttet Carl dah lärare. Han hade en fullt seriös lektion där man förstod vad han ville få fram etc. Så det var sannerligen dagens bästa. Förutom att träffa dah dudes igen efter helgen. Det var skoj med mycket snack och flum.

Sen stack jag hem, la mig och vila då jag hade huvudvärk igen. Sen åt jag och Mor lite wokat (som vanligt). Nu ligger jag här i sängen igen med datorn på magen/bröstet och letar recept på fruktsmoothies. Har gått och blivit sjukt sugen på det och det är dessutom nyttigt så goo me! Beach 2012 here I come! (Det lär nog inte hända några större underverk innan dess nämnligen.)
Snart ska jag ut och övningsköra. Så stanna hemma!

Inga kommentarer: