onsdag 25 mars 2009

I made it!

Klarade uppskrivningen idag. Hade bara 3 fel.
Satt och stirrade på skärmen ett bra tag innan jag fick mod till mig att trycka på rättningen. När sedan GODKÄND stod, så satt jag där och log för migsjälv som ett fån.
HAH! Ett steg närmare körkortet. Le grand finale är imorgon. Håll tummar och tår för mig!
Min körlärare sa att han skulle bli förvånad om jag kuggade imorgon, så det var en boost för självförtroendet, men man kan ju inte ta ut något i förväg. Wish me luck!

Jag tror verkligen att jag blivit sjuk nu. Är helt slut och mår jätteskumt. Ska vila lite, sen måste jag sätta mig och plugga lite. Eller ska försöka att koncentrera mig åtminstone. Har lite uppgifter jag borde göra nu som jag inte har rättat helt klart. Men det fixar jag. I alla fall så borde jag kirra Biologi Breddning-rapporten. Den är dryg, men det är inte så mycket att ändra.

Nej, vilning.

Ha det bra sålänge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sa ju att du skulle klara den, jag hade också tre fel när jag gjorde min uppskrivning, fett nice :) Jag kommer ihåg hur nervös man var när man skulle få resultatet, fy fan!

DopadAnka sa...

Smötgåstårtafyllningen: Ah men fan vad bra att du hade så få fel ju :D
Haha, ja. Man bara satt där. "Ska jag trycka?! Ja, nej, ja, nej, JA!"