torsdag 5 mars 2009

Svindag

Idag börjar en ny kurs för mig. Lantbruksdjursskötsel A. Det är en lokal kurs, dvs att den finns bara på vår skola. Säkerligen finns det liknande kurser på andra skolor också.

I eftermiddag ska vi upp till grisstallet, men bara för att glo lite. Dessutom skulle det vara en massa grisningar idag så vi skulle få klämma och känna och gulla lite med nyfödda kultingar. Inte något man gör varje dag.

Ikväll ska jag sova hos Frida och Malou. Det var längesen men ändå lika roligt varje gång.
Nej, om jag skulle göra lite på min svinproduktionsplan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag antar att du luktar gris just nu :P Haha, det gör inte jag! Jag tappade min mobil i golvet innan så nu måste jag koppla in den till datorn för att den ska fun ka igen, irriterande ;S

DopadAnka sa...

Nej, jag luktar inte gris längre ;P
Oj :S Illa. Hur är det med den nu?

Anonym sa...

Jag försöker få rätt på mobiljäveln fast han verkar jävligt sur på mig :S vad har jag gjort för att förtjäna det? (Jag tappade ju honom i golvet men det var inte meningen, men han krånglar med mig av flit) Det är dagens i-landproblem för mig, hur fan jag ska få rätt på min jävla mobil :)

DopadAnka sa...

hahah, du har det fan inte lätt ;P lycka till