tisdag 17 mars 2009

Träning

Nu blir det banne mig träning för hela slanten. Som straff för att jag inte tränade igår, blir det trappmaskin i 20 minuter, minst. Med ett snäpp mindre motstånd än vad jag brukar ha. Sen ska jag lägga på ett steg vikter till på resten av maskinerna så att det börjar hända något. Jag har blivit jättedålig med träningen och det måste förbättras.

Idag har jag samlat på mig en hel hög med uppgifter som jag fått tillbaka i skolan. Ska revidera min rapport i Biologi breddning, projektarbetet ska revideras.... ja, det kändes som mer, men det var nog inte det, vad jag kan komma på nu i alla fall....

Bli lite skolplugg och lite teoriplugg ikväll när jag kommit hem från träningen.
Sen ska Johan spela gitarr för mig som avslappning.
Fan vad man blir glad att man har vissa människor i sitt liv.

Träningsdax, hörs sen!

Inga kommentarer: