fredag 27 mars 2009

Studentklänning?

Jag hamnade framför Lets Dance finalen. Och jag villvillvillvillvill ha den klänningen. Lätt att jag hade sprungit ut i den på studenten.
Eller haft den på balen. Lätt fett päronsvett!
Fast helst av allt skulle jag vilja ha den vita klänningen hon hade på sig när hon dansade sista dansen när jag springer ut, dendär vita ni vet. Den var så vacker och föll så fint. Ska nog prata med Annelie lite om detdär och så kanske man kan få uppsytt något liknande. Bilden på klänningen lär nog bli svårare, detdär tyget är nog inte det lättaste att få tag i.

Nej om jag skulle försöka att varva ner lite så jag somnar i tid. Lååång dag imorgon.

God natt alla. Kärlek och respekt till Er som förtjänar det!

1 kommentar:

Smörgåstårtafyllningen sa...

Usch vad vi var duktiga idag! <3