söndag 8 mars 2009

Afterwork(out)

Nu har jag varit och tränat, okej. Jag har nog suttit och drällt vid datorn i en timme ungefär.
Det var knappt något folk så det var väldigt skönt. Men dit- och hemvägen var riktigt suckysucky. Det riktigt öste ner och man var dyngsur. Dessutom har mina skor gått sönder så jag kom närmare och närmare ett sammanbrott. Det är Björn Borg och jag gav dyra pengar för de jävla skorna och så går först dragkedjan av på ena skon, då en jävla norrman trampar på mig på ACDC-konserten. Okej, inte ens under konserten för då hade jag inte alls blivit lika förbannad som jag blev då det finns den förklarliga anledningen att det är trångt och mycket folk och att man inte ser var man sätter fötterna. Nejnej, den jävla norrmannen trampar på mig efter, när det var gott om plats så att dragkedjan sprack.
Den andra gick sönder i fredags. Jag och Bananen var påväg till bussen och då bara sprack den också på andra skon. Det är stunder som gör en så förbannat glad.
Antingen får jag fixa nya dragkedjor eller köpa ett par nya skor, vilket är ungefär lika dyrt vilket som. Och jag har inte råd just nu, för alla saker jag behöver är dyra saker. FuckFuckFuck.
Nåja, skriver kanske lite senare om jag är på bättre humör eller liknande.

Inga kommentarer: