onsdag 4 mars 2009

Jag har något som inte du har!

Det finns några få positiva saker med min skola.
Den nya positiva saken är att man kan få låna bärbara datorer med sig hem under en period. Så nu har jag en bärbar dator! Snygg som satan är den också. Nu ska jag inte lämna sängen på hela helgen. Jag har alltid varit avundsjuk på människor som bara kan vara varsomhelst och kunna sitta vid datorn då vår datastol är grymt obekväm. Så nu jävlar!
Måste dock koppla upp vårt trådlösa nätverk. Hur fan man nu gör det...

Snart är det mat och jag är svinhungrig. Hoppas att det är något gott till mat.
Som om det kommer att inträffa....

Hörs senare av en aspepp Karolina.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också något som du har :P En bärbar data alltså och ett trådlöst nätverk, dock funkar mitt iaf :P

DopadAnka sa...

Hahaha, det gör mitt också nu ;)