måndag 16 mars 2009

090316

Om en halvtimme tar jag bussen in till den stora staden och ska till körskolan.
Sen ska jag hem och äta snabbt och sen träna. OCH sen plugga på det töntiga provet vi har imorgon i Religion. Men flummar jag till det så lär det blir skitbra. Det är trots allt kristendom.

Fick mina kamerabatteri på posten idag. Tur att jag har världens snällaste bror som fixar det till mig i USA och sen skickar över det till mig. As we speak, laddar kameran och me so happy.

Ska också ansöka till högskolan idag. Så nu kommer jag vara nervös som fan fram tills man får reda på beskedet. Bara jag slipper denna asshålan och Skåne är jag nöjd. Jag vet att livet kommer att bli bättre när jag får börja om, på egna ben.

Som sagt, håll den 28 öppet gott folk. Då är det saftkalas hos mig! Ska försöka få ut inbjudningarna idag eller imorgon.

Hejsvej så länge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå, Bjuv är ju rena rama -stoltabyn att bo i- tycker inte du det? :P

DopadAnka sa...

Kanske :P haha