måndag 2 mars 2009

090302

Då vart halkan avklarad. Och det gick bra.
Dock var mitt sällskap en jävla pain in the ass. Jag hade två fjöriga fjortisar och en gnällig kärring till snobb. Fjortisarna (som var tjejer) var asjobbiga. Och de höll aldrig käften så de var riktigt jobbiga i längden.
Gnällkärringen (som var en kille) gnällde konstant över allt. Att det var för trångt i baksätet när vi åkte dit, att det regnade och sen top notch på det var att alla fel han gjorde skyllde han ifrån sig på bilen, vägen eller att läraren inte var tydlig nog etc. Så jävla fantastiskt underbart.

Men jag måste säga att det var skitroligt och hade gärna gjort om det. Att sitta ensam i bilen och köra var helt underbart. Längtar verkligen när jag kan skutta rundor med lappen i handen.

Förresten, jag drack 1/3 glas mjölk till maten för att kolla om min mage funkade. Och det har gått en timme nu och magen har fortfarande inte gått sönder. Jag tänker inte finna mig i att jag är laktosintolerant. Mjölk är livets dryck och jag ska dricka den. Jag har nog varit mjölkfri i säkert 2 veckor. Och det är rekord med hästlängder, då jag drack mjölk flera gånger om dagen innan. Så jag ska bli intolerant mot min laktosintoleranthet. Bra plan va?

Nej, nu ska jag slänga mig och vila mig lite. Sen fixa matsäck tills imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, dem visar Big Brother med Linda Rosing på tv400, to bad for you :P Vad bra att halkan gick bra, synd bara att du fick åka med onormala människor! :P Visst var det en härlig känsla att köra bilen själv, utan att ha någon bredvid sig som säger vad man ska göra?!..

DopadAnka sa...

Ja, jag vill ha mitt köärkort nununununununununu :D