onsdag 25 mars 2009

Micket duktig, som Johan skulle sagt.

Jag har varit micket duktig. Har reviderat min biologiska rapport nu. Och kollat på Aktuellt. Men jag tröttnade ganska fort då de tjatade om AMS ett bra tag. Så jag slog över till Efterlyst och sen kom Mor hem. Så pratade vi lite och nu har jag hamnat här igen. Ska trakassera Mor lite till. Och Frida och Kristoffer. Sen blir det läggdax.

Helt otroligt. Jag har ingenting att läsa ikväll! Jag har ju klarat av min teori. Jag behöver aldrig öppna de böckerna igen. Woohoo!

Min snällaste Smörgåstårtafyllning ger mig skjuts till Högskoleprovet på lördag också. Vi ska inte vara i samma sal men i samma byggnad och jag hittar inte ens dit. Men det gör hon, grym som hon är!

Jag har ett såntdär moment nu igen då jag är så sinnessjukt tacksam för att jag har alla mina vänner. Vet inte vad jag skulle göra utan dem. Kan inte ens med ord beskriva hur fantastiskt det känns att känna sig omtyckt av dem! En otrolig gåva! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så jäkla stolot över dig <3

DopadAnka sa...

:D You rock! <3<3