lördag 7 mars 2009

090307

Gick och la mig ganska tidigt igår eftersom jag skulle upp tidigt idag då min ena bror och 2 bandmedlemmar skulle komma hit och fika lite innan de begav sig till Huvudstaden igen.
Det pratades många gamla minnen från när David och Sebastian var här. Haha. Herregud. Min favorit är Mäsk-historien. Det hela började med att de kom på att de skulle ha mäsk med sig till Roskildefestivalen för något år sedan. De kom på det enbart några dagar innan så de skulle inte hinna få den klar till de skulle ner hit till Skåne. Så de bryggde mäsk i bilen påväg ner mellan Sthlm och Skåne. Haha, kan ni se framför Er, två unga killar med en flashig BMW full med mäsk?! HAHA! Sen bar de in 24 liter mäsk när vi öppnade dörren. Så vi jäste den och smakade och såntdär (den var skitäcklig kan jag tala om för Er). Sen satt vi tre på golvet och silade alla dessa 24 litrarna. Om vi hade roligt! Det hade tydligen blivit en succe i Roskilde dessutom! Haha.
Iår ska jag med och jag hoppas på en äckligt grym festival med många sköna minnen!

Idag ska jag nog lura med Mor ut på Väla då jag känner för att shoppa något. Har ju 400 kr i presentkort och jag behöver verkligen ett par nya byxor. Men jag får enbart köpa nya byxor om jag kan ha en storlek mindre har jag dealat fram med migsjälv. Hoppas att de sitter snyggt på mig nu så att jag inte ser ut som en kassler i dem. Håll tummarna!
Vi hörs sen!

Inga kommentarer: