söndag 29 mars 2009

090329

Tack för alla de fina presenterna jag fick igår. Blev superglad!

Frida sov över hos mig. Efter att ha legat och snackat i en och en halv timme innan vi orkade gå upp, begav vi oss till Center Syd. Jag introducerade henne för New Yorker och hon blev förtjust. Vi båda fyndade lite, åt och sen stack hem igen.
Jag köpte mig en väst a la kort modell. Har letat efter en sådan väldigt länge och tillsist hittade jag en som passade. Och så hittade jag en tunn tunika som passade jättebra, var otroligt skön och somrig. Dock så var den i sönder så jag köpte inte den. Ringde Väla men de hade inte den överhuvudtaget. Kanske de får in den i veckan. Så imorgon ska jag ringa affären i Helsingborg och kolla. Har inte de den, ringer jag Nova Lund och kollar. Sen finns ju Malmö också, så kanske jag tar och kollar där med. Så det blir lite jakten-efter-den-blommiga-tröjan-a-la-Skåne-runt. Hoppas verkligen att jag hittar den.

Har precis kommit ur duschen. Ska sätta mig med en uppgift jag har i Djur i park som jag inte lämnat in. Fy på mig. Men det kommer nog att gå fort.

Högskoleprovet igår. Haha, vilket skämt. Jag lär landa på 0,0. Men men, får göra det fler gånger så att jag förbättrar mig.

Nej, to the schoolbooks people!

Inga kommentarer: