söndag 15 mars 2009

Det blir aldrig som man tänkt sig i dah hood

Det blir sannerligen aldrig som man tänkt sig. Det som skulle bli biomys blev en ganska sjuk men ändå rolig kväll. Helt sinnes. Men dah hood var rätt skoj och jag har lärt mig nästan hela utantill nu, så mycket buss som vi åkte. Haha!

Sen sov jag över där. Så kom hem vid 3 idag och snart ska jag vila lite då jag sov dåligt i natt och sen ska jag plugga körkortsteori hela kvällen.

Ingen skola imorgon, det blir träning, körskola och teoriplugg i stället. Måste bruka allvar.

Tack för en trevlig dag, det måste göras om.

Sen lär jag lägga min födelsedagsfest den 28. Lär slänga ut inbjudningarna nu i veckan.

Hejsvej så länge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, den vi brukar prata om! Nej det har inget med det att göra, det är något annat jag går och räknar på, just nu är det noll! :) Anmälning till högskolan idag :P

DopadAnka sa...

ah okej, trodde det hade hänt ngt med proven.
ja jag ska också söka in idag :D